Friday 24 November 2017

System handlu paletą


Witam wszystkich, chciałbym podziękować za odwiedzenie mojej witryny i pogratulować Ci podjęcia inicjatywy, aby stać się forex handlowcem. Mę mogę zapytać, jak wiele witryn przeglądałeś przed tylko po to, aby uzyskać system, który można zaufać, przekaż z twardym zarobić kapitał Znam tysiące stron internetowych Większość systemów dostępnych na rynku nie opiera się na podstawowej i technicznej wiedzy na rynku Kilka wskaźników z czerwonymi i zielonymi strzałkami nie nauczy cię czegoś, dopóki nie zrozumiesz rynku. Dlaczego jestem inna niż ci, którzy nazywają systemowymi pisarzami. Nie daję pustej obietnicy, mój system działa i udowodnię tobie. Jestem prawdziwym handlowcem z forex, który nauczył się rynku przez długi okres czasu. Nie potrzebuję żadnego kolorowego wskaźnika dać mi sygnał, cena jest moim sygnałem Używam wskaźnika ema tylko dla wizualnego potwierdzenia ceny. Jak Systems daje Ci przewagę. Miliony dolarów zostały dokonane przy użyciu tego systemu Kiedy nauczysz się tego systemu, będziesz wiedział jak możesz to zrobić za dużo sam o tym wie, z jakiego rodzaju rynku masz do czynienia z upartym, nieprzyjemnym lub neutralnym. Jest to oparte wyłącznie na strukturze rynku i nastroju rynku. Będziesz wiedział dokładnie dokładny wpis, wyjście i stop loss na długo możesz wejść na rynek. Osobiste zarządzanie pieniędzmi będzie ustalone przed wejściem na rynek. Nie cztery konfiguracje, aby dowiedzieć się i wszystkie sety są bardzo wysokie prawdopodobieństwo handlu setups. You może korzystać z tego systemu w dowolnej platformie dowolnego brokera i dowolnej ramki czasowej choć I korzystać z tego systemu tylko w czasie 1 godziny i 4-godzinnej ramce czasowej. Zarówno instytucje, jak i instytucje korzystają z tego systemu, gdy dowiesz się, że wiesz dlaczego. Ten system daje najlepszą cenę, którą każdy przedsiębiorca może wejść na rynek, nie weź moje słowo na to Po prostu wyślij mi e-mail, jeśli myślisz inaczej po zakupie systemu. Ten system daje stresu handlu environment. N o ukryte tajne w tym systemie, po opanowaniu tego systemu jesteś dobry, aby przejść. Mogę obiecać, że mój system się zmieni Twoje wyniki handlowe są publikowane na tej stronie, aby pokazać dokładność i skuteczność systemu. Pic 1 150 zysków PIPS, ryzykując 75 pipsów 1 pip 10 usd. Paul Rotter - czyli Flipper. Paul Eurex jest prawdopodobnie jeden największy i najbardziej udany indywidualny kontrahent terminowy na planecie Ziemia, prowadzący zawody na giełdzie Eurex, przede wszystkim w Bund, ale także w futures futures na rynku stopy procentowej Bobl i Schatz Prowadził transakcje od 200-300 000 cykli dziennie przy użyciu platformy XTrader i przechodząc przez GNI Touch. Every przedsiębiorca może dążyć do naśladowania sukcesu Paula, ponieważ jest dowodem na to, że mały przedsiębiorca może wykorzystać swój sukces i stać się największym aktywnym spekulantem. Wprowadzenie do serwisu Interterview zostało przetłumaczone z niemieckiego wywiadu z magazynem Traders. Paul Rotter to zrobił - należy do najlepszych przedsiębiorców na świecie i liczy się jako prawdziwy gracz, który zwykle robi 150 000 rt, a czasami nawet 250 000, głównie w przyszłości BUND BOBL SCHATZ s w hallu sławy sławnych piłkarzy EUREX, który nawet nie opuścił obligacji Toma Baldwina czy Lewis Borsellino SP za tym, że musiał ciężko pracować, aby to wyrzucić na początku kariery, która była bolesna, ale również edukacyjna - nauczył się swojej lekcji i dużo badań, szukając poprawy przez cały czas, stał się człowiekiem q był jakiś kluczowy event, który doprowadził Cię do gry nie, żadne kluczowe wydarzenie, takie jak kupno mojego pierwszego magazynu, nie brało udziału w jakimś konkursie handlowym w szkole. q Jak zdobyłeś profesjonalny handel, kiedy byłem praktykantem w niemieckim banku, musiałem pracować na DTB teraz na biurku egzekucyjnym EUREX przez kilka tygodni, przyciągnęło mnie to dużo w tym czasie robiłem hazard na prywatne kontrakty, tracąc całkiem wszystko, gdy był głęboko czerwony, musiałem opuścić bank, ale wkrótce po tym, mógłbym zacząć handlować japońskim bankiem. Miałem szczęście tutaj, ponieważ mogłem zdobyć wiedzę przez nauka przez doing. q nie bank dał ci nie mentor nie, nie miałem na początku wymieniać pomysły z głównym handlowcem Ajiasaka, który był nieustannie opłacalny, czasami nawet zabezpieczał pozycje jego szefa, gdy myślał, że jego szef się mylił, miałem wiele rozmów na temat psychologii rynku, która okazała się być bardzo pomocna, zwłaszcza po złych czasach utraty dni. Jak było twoim interesem, a potem ciągle zyskowałeś od samego początku robiłem 100-150 okrągłych dni dziennie po krótkim czasie nie miałam przegrywając miesiąc z pierwszych 3 lat mojego handlu później z większymi rozmiarami pozycji wzięłam okazjonalne trafienia, zwłaszcza po tym, jak po terminalach EUREX można było wejść na rynek w Stanach Zjednoczonych, a wielcy gracze, na przykład Harris Brumfield Chicago, wchodzili na pole. q jest powiedzenie, że każdy przedsiębiorca aby całkowicie zdmuchnąć jego konto przynajmniej raz, zanim zacznie odnosić sukcesy, czego się nauczyłeś, jak wcześniej powiedziałem, moje prywatne konto widziało złe czasy podczas mojego ucznia w banku, chociaż muszę przyznać, że w przeszłości nie miałem pojęcia, że ​​było coś takiego jak zarządzanie ryzykiem później odkryłem 7-cyfrowe straty, które miałyby zapaść w dniu, w którym miałem zaciemnienie, a po utracie 2,5 miliona poważnie myślałem o zatrzymaniu się jeszcze miał wystarczająco dużo kapitału, aby żyć, nie martwiąc się o kwestie finansowe i po prostu nie chciałbym podjąć tych hitów psychologicznych już po 4 tygodniach, odzyskałem motywację i wróciłam w ringu, że mogłem zarobić stratę stosunkowo krótki okres czasu, tak że wyszedłem silniejszy niż przedtem. q zmienił poglądy na temat rynku w sposób z doświadczeniem większych dni tracących w połączeniu z dobrymi fazami zaraz po tym, nie jestem tak rozsądny z powodu utraty dni już wiem, że mogę ją odzyskać, co doprowadziło do tego, że łatwiej wyłączyć ekrany w ciągu dnia ze średnimi stratami, zamiast zmuszać drogę powrotną do pozytywnego terytorium. q jakie są twoje mocne strony jako światowej klasy przedsiębiorca i w tutaj są różnice między Tobą a innymi podmiotami gospodarczymi, że jest zdolność do bardziej agresywnego zdobywania etapów, podejmowania większych zagrożeń i wyrównywania strat w czasie, co jest sprzeczne z ludzką naturą, najlepiej mieć kogoś, kto jest neutralny w handlu , który wyłącza terminale, gdy osiągnięto określony poziom utraty na dzień. q, znany jako skoroszyt zleceń, czy mógłbyś wyjaśnić naszym czytelnikom to, co robisz i jakie strategie wyglądają na to, co jest Twoje taktyka a to jest jakiś sposób na rynku, w którym jednocześnie składasz zamówienia kupna i sprzedaży, podejmując bardzo krótkoterminowe decyzje handlowe niektórych zdarzeń w książce zleceń2, na przykład mam zwykle wiele zamówień na różnych rynkach , całkiem blisko ostatniej transakcji, w wyniku której transakcje są zwykle grą o sumie zerowej, ale mam całkiem dobre wrażenie, co się dzieje, a potem ostatecznie można podjąć decyzję o większej transakcji handlowej. Jak długo jesteś w pozycja a ponieważ trenuje trend bardzo rzadko, a właściwie skalpuje na rynku, ciągle napełniam się na różnych rynkach po obu stronach, co może powodować stale zmieniające się pozycje godzinami czasami zmieniam opinię kilka razy w ciągu kilku minut, co nie jest bardzo trudne dla mnie, bo ja tylko szukam następnych 3-5 ticks. q podczas swojej kariery zawodowej, zawsze byłeś skalperem czy też spróbowałeś innych strategii huśtawki pędu i tak, zawsze byłem skalperem, ale dostosowuję moje strategie do różnych sytuacji na rynku przez cały czas w lotnych dniach I oczywiście mam mniej zamówień na rynku i wykonywać więcej pojedynczych transakcji, chociaż zazwyczaj trzymam je tylko przez kilka sekund. q Twoje strategie działają tylko na elektronicznych Wymienia się tak, bc nie można obsłużyć tego wiele zamówień w dołku, szukając kontrahentów, a więc na komputerach wymiany przyznać szybkie przepływy zamówień i nie są tak łatwe do manipulowania. q jako skalper, próbujesz uruchomić zatrzymuje się dobrze, tak , ale ze względu na wzrost płynności w ciągu ostatnich kilku lat, szybkie kolce spowodowane przez przystanki nie zdarzają się, że często poza tym, że zatrzymuje się często nie są, gdzie można przypuszczać, że są, ponieważ inni uczestnicy rynku a nie głupie albo nauczyć się ich lekcji w przeszłości. q Jaka jest rola w zarządzaniu ryzykiem w Twoim handlu ai ustawiają codzienne cele dla mojego pl, podczas gdy najważniejszą rzeczą jest limit zatrzymania, maksymalna utrata, którą podjąć, zanim wyłączysz wyświetlaj moje największe pozycje to 5-cyfrowa liczba kontraktów Nie używam żadnych szczególnych zasad zarządzania pieniędzmi q co robisz, gdy pozycja przeciwko tobie używasz zlecenia typu stop loss I dokładnie zamknij moje stanowisko, kiedy zaczynają się przeciwko mnie z większymi pozycjami to nie jest takie łatwe, ponieważ porusza się ze mną na rynku, co może sprawić, że inni handlowcy dostaną się w tej samej sytuacji, jak ja, co może przyspieszyć ruch, jednak przez większość czasu jestem w stanie zrobić niektóre z nich straty, bc Wiem, co spowodowało ten ruch, a tym samym przejęcie odwrotnej pozycji q Dlaczego nie masz żadnych problemów z zamknięciem pozycji, a nawet odwrotnym kierunkiem, jeśli ta firma handlowa trzyma się jego opinii, nie, zdecydowanie nie analityk czy jakiś guru musi trzymać się tego, ale jako przedsiębiorca nie powinieneś mieć zdania, że ​​masz więcej opinii, tym trudniej dostaniesz to z powodu utraty pozycji. q Jaka jest rola w psychologii rynku a ja ciągle staram się przeczytać psychologii rynku i opierać moje decyzje na tym. q jak radzisz sobie z rozproszonymi myślami i emocjami, gdy robi się naprawdę źle - biorąc zimny prysznic lub skakać w zimnym basenie pool. q jak przygotować się na dany dzień robisz postępuj zgodnie z jakimiś procedurami lub podejmij jakieś procedury, zanim dojdziesz do otwarcia, sprawdzę wszystkie raporty ekonomiczne, które mają zostać wydane, wypowiedzi bankierów centralnych - po prostu wszystko, co mogłoby przesunąć rynek, a następnie próbę zdefiniowania ważnych poziomów na rynkach Robię t jego poprzez własną analizę i poprzez czytanie komentarze analityków, w jaki sposób dostaję obraz rynku i jego ważne poziomy, nie interesuje mnie opinia innych uczestników rynku, ponieważ mogłoby to wpłynąć na moją opinię. q dowolny rodzaj przygotowania umysłowego nic konkretnie właściwie jestem zmotywowany przez cały czas, gdy widzę, że handel jest bardziej sportowym wyzwaniem i próbuje wymazać myśl o pieniądzach. q ile godzin spędzasz przed ekranem na ogół 5 godzin, a to wtedy, gdy aktywnie handlowam Przypadek specjalnych wydarzeń może być do 11 godzin. Nie trudno jest spędzić tyle czasu na swoim komputerze, jak skoncentrowałeś się przez tak długi czas tak właśnie mówili moi japońscy koledzy Biorę to jako jakąś grę, w której zapominam czas, dlatego prawdziwe kłopoty są bardziej fizyczne niż oczy psychologiczne. q co robisz, aby uspokoić zrelaksować się ai dużo sportu i wziąć dużo wakacji vac, jakiego sprzętu używasz MD-trader z TT, Reuters, Bloomberg, CQG i USD-squawkbox. q, dlaczego pole USD squawk ai go używać, ponieważ miało pewne skutki dla stóp procentowych w ciągu ostatnich kilku miesięcy zmiany te skutki, teraz ma wpływ na ceny ropy naftowej i DAX. q jakie harmonogramy używasz na wykresach zwykle 5-30 minutowych wykresów dla trendów i wskaźników wolę wykresów pf, ponieważ dają mi jaśniejszy widok na wzorce triple tops dla wskaźników lubię CCI, ponieważ pokazuje również zmienność markets. q Czy uważasz, że pojedynczy gracz może manipulować rynkiem nie, moim zdaniem, jeden gracz nie może wpłynąć na rynek przez całą dobę, zawsze jest kilka dużych graczy na rynku, na przykład na przykład BUND - są jeden milion kontraktów na dzień, gdy trend zaczyna się na niebiesko, przy niewielkich odcięciach, mógłbym się z nim handlować, ale bez efektu nie mogłem powstrzymać rynku przed wejściem na rynek, ponieważ potrzebne byłyby więcej pieniędzy, które mogłabym przynieść w dodatku że tak zwane skalery komputerowe Analytics utrudniały mi ostatnio, o ile wiem, że analizują zachowania w książce zamówień i tworzą w pełni zautomatyzowany system, ponieważ działają na kilku rynkach w tym samym czasie, myślę, że ten komputer dziwaczność pochodzi z w pełni zautomatyzowanego arbitrażu i rozproszonego handlu. q co ma robić, jeśli chce stać się skalperem, musi długo oglądać książkę zamówień. Kiedy zapytał o poradę dla czytelników, mówi Rotter że wszystko może się zdarzyć cały czas, więc lepiej mieć swoją toaletę blisko twojego biura handlowego. Lider systemu Trader. Better Trader System jest podcast i blog poświęcony systematycznym handlowcom, dostarczając praktyczne wskazówki od ekspertów handlowych na całym świecie. z tą prostą strategią Bollinger Band. W odcinku 4 Better System Trader podcast Nick Radge omawia kilka pomysłów handlowych, które wykorzystywał do tworzenia korzystnych systemów Wymienił pomysł Bollingera, który jest również opublikowany w jego książce Unholy Grails Nick twierdzi, że strategia, którą przeprowadziliśmy i wykazała bardzo obiecujące wyniki, była wpisem z wykorzystaniem pasma Bollingera i wyjścia z użyciem przeciwległego pasma Bollingera, ale używamy 3 standardowych odchyleń dla wejścia i 1 odchylenia standardowego dla wyjścia, aby utrzymać stopień przysłony trochę mocniej. W Unholy Grails strategia jest używana na australijskim giełdzie papierów wartościowych, ale w tym artykule zamierzamy przetestować je w Nasdaq 100, zamiast tego określić, czy strategia ma potencjał na innych rynkach. Reguły handlowe Oto podstawowe parametry testu. Rodzaj dzienny. Najważniejszy Nasdaq 100, wykorzystujący historyczne składniki w celu wyeliminowania przesądów przetrwania, dane z okresu Premium Data. Okres testowy Od 1 1 2005 do 1 1 2018 Okres ten został wybrany, ponieważ ma połączenie byki i niedźwiedzie, a także wysoką i niską zmienność. Rozpoczęcie kapitału 100.000.Maksymalna liczba transakcji jednoczesnych 6. Wielkość pułapu Każda pozycja będzie wynosiła 1 6 na 100 000 zysków Zyski 10 każda. Zasady ntry i wyjścia W książce Nicks używa 100 pasm Bollingera, więc będziemy robić to samo górna linia Bollinger Band będzie miała 3 odchylenia od linii centralnej, dolna taśma Bollingera będzie miała 1 odchylenie poniżej linii centralnej Wejście na otwarcie dzień po zamknięciu zapasów powyżej górnego pasma Bollinger Band Exit Exit na otwartym dniu po zamknięciu zapasów poniżej dolnej taśmy Bollingera. Oto przykład wpisu 10 05 2007 i kończy się dla AAPLparing wyników podstawowej strategii Bollinger Band do kupna Hold. Roczny zwrot podstawowej strategii jest prawie 20 lepszy niż Buy Hold przy mniej niż 1 2 odchyleniu Krzywa słupów w podstawowej strategii pokazuje ogólny wzrost kapitału własnego z kilkoma okresami zwalniania. Dodanie filtra rynkowego. Filtr rynkowy jest używany do włączania i wyłączania strategii na podstawie szerszych warunków rynkowych Ponieważ jest to długi jedyny system, prawdopodobnie nie chcemy wejść na handel na niedźwiedzie, więc będziemy tylko wchodzić w transakcje, gdy indeks rośnie. Z SP 500 najbardziej często wykorzystywanym indeksem przez profesjonalistów finansowych, będziemy używać tego do filtrowania indeksu. W tym teście rynek byka będzie definiowany jako indeks zamykający powyżej 100-dniowej prostej średniej ruchomej, gdy indeks zamyka się poniżej 100-dniowej średniej ruchomej jest rynkiem niedźwiedzia i wygrał wejście na transakcje, dopóki ceny nie spadną ponad 100-dniową średnią ruchową 100 dniową średnią ruchów wybrano, aby dopasować się do wartości pasma Bollingera, inne średnie ruchome długości mogą działać lepiej, ale będą musiały być testowane. Filtr indeksu poprawił jakość tej strategii, przy czym wyższy zwrot, niższe wypłaty i wyższy współczynnik strat wygranej przy mniejszej liczbie transakcji. Są okresy w trakcie testu, w których prezentowane są więcej sygnałów wejściowych, niż możemy zająć maksymalnie 6 pozycjami , więc musimy zdecydować, które zasoby mają wybrać, kiedy to się dzieje. Spróbujmy podstawowej strategii rankingowej w celu usystematyzowania procesu selekcji. Kiedy wiele wpisów zapasów nastąpi tego samego dnia, musimy dokonać de cisi, na której można jechać Możemy je wybierać losowo, ale musimy przeprowadzić symulacje monte-carlo, aby uzyskać lepsze wskazanie możliwych odmian przy użyciu tej metody wolę dodać prosty system rankingowy do strategii, więc selekcja zapasów jest całkowicie systematyczna. Strategia rankingowa, którą zamierzam wykorzystać tutaj, opiera się na tym, co myślę, że strategie są zdecydowane. Spodziewam się, że strategia osiągnie najlepsze wyniki, tuż po niedźwiedziem lub w okresie konsolidacji, wchodząc na początku nowego rynku byków lub wyłamując się konsolidacji i konkurowania z wyższym W tym przypadku spróbujemy posortować według współczynnika zmian w ciągu ostatnich 90 dni, więc zapasy o najmniejszej stopie zmian będą miały wyższy priorytet niż te z dużą częstotliwością zmian Logicznie to ma sens ale co mówią wyniki. Strategia rankingowa przyniosła wyższy zwrot roczny, przy niższym wypłatie, niższej liczbie transakcji i wyższej wygodzie. Może nie mieć wpływu na zbyt wiele transakcji, więc dodanie rankingu nie może być znaczący statystycznie, ale zapewnia systematyczną metodę wyboru zasobów, gdy wiele możliwości się prezentuje. Siła Złożenia. Jak dotąd widzimy, że podstawowa strategia nieco przewyższa Buy Hold, ale przy znacznie niższych wypłatach. Filtr indeksu i ranking przez najmniejsze ROC poprawiły strategię, chociaż wyniki nie są wybitne. Zobaczmy, jak złożone zyski wpływają na wyniki strategii. Podstawowa strategia z filtrem indeksu. Strategia podstawowa z filtrem indeksu i najmniejszym rankingiem ROC. Strategia podstawowa z filtrem indeksu i Zgodnie z prośbą Ricka histogram dystrybucji, większość transakcji w przedziale od -25 do 70 i kilka transakcji z 100 i wyższymi. Złożonymi zyskami mamy strategię, która produkuje ponad dwukrotne zyski z Buy Hold tylko połowy wypłaty Zdolność wygrać w wysokości 73 33 i wygrać stratę 3 33 są również dobre dla trendu f co oznacza, że ​​strategia ma pewien potencjał i gwarantuje dalsze badania Niektóre obszary mogą być. Długość pasma Bollinger. Different filtry rynkowe. More adaptacyjne przystanki końcowe. Ranking na podstawie innych metrics. Suitability do innych rynków. Gry kopię kodu AmiBroker. Chcesz uzyskać najnowsze aktualizacje automatycznie. Najlepszym sposobem na powiadomienie o nowych materiałach jest zarejestrowanie się w poniższej liście e-maili i będziemy z pewnością informować Cię o tym. 004 - Nick Radge.005 - Kevin Davey. Related Posts. Hans van der Helm. Thanks dla bardzo interesującego artykułu Blast Buy Hold z tej prostej strategii Bollinger Band I m przy użyciu Amibroker jest również Czy można wysłać lub wysłać mi kod tego systemu. Thanks z wyprzedzeniem Z pozdrowieniami, Hans van der Helm. Hi Hans, po prostu wysłałem do Ciebie kod AFL, mam nadzieję, że pomoże. Andrew - Dzięki za pisanie Jestem zainteresowany afl Doceniam twoją pracę na ten temat. Dziękuję Derrick, wysłałem e-maila ty kopię AFL. Dziękuję za gr jeść informacje Czy możesz napisz do afl Dziękuję. Ta strategia jest zapasów tylko strategii. Hi Casey, I ve tylko przetestowane go na zapasów, ale może to działać na futures forex etc. I może dostarczyć kod AmiBroker, jeśli chcesz samodzielnie przetestować Każdy artykuł Czy możesz wysłać kod AFL. Czytaj więcej Bob, właśnie wysłałem Ci kod AFL. Dziękuję za rozmowę z Nick i analizę jego systemu Bollinger Band Czekam na kod AFL Bardzo interesujące. Cheers John, I Właśnie wysłałem Ci kod AFL. Really korzystając z podcastów i świetne informacje, które podajesz Czy możesz wysłać przez kod AFL. Dziękuję dużo, dostałem. Dwa rzeczy a Czy można opublikować wyniki z rozpoczęcia indeksu Chociaż jest downtrend, wybrany okres ma dwie tendencje wzrostowe. b Jaka była rola AAPL i GOOG w wynikach Jeśli miałbyś usunąć te firmy z indeksu, jaki byłby wynik, mówię to, ponieważ w najbliższej przyszłości nie ma podobnych firm Jakiego stopnia są Twoje wyniki pod wpływem kilku outliers. Great punktu dotyczące rozważania outliers. I sprawdzone wyniki handlu i transakcji z najwyższymi odsetkami faktycznie w rzeczywistości aAPL lub GOOG W rzeczywistości strategia nie podjęła handlu w GOOG w ogóle i AAPL był tylko 3. najwyższa, oto najwyższa pozycja 5.GILD 213 98 BIDU 137 33 AAPL 107 10 EXPE 103 48 QVCA 98 10.Jeśli usunę wszystkie transakcje AAPL, Roczny zwrot to 18 43, a DD -23 60, więc zwrot jest nieznacznie niższe, ale kto wie, co się stanie w przyszłości, AAPL może trwać dalej, inny zapas może przejąć, ta strategia może się nie udać jutro, po prostu nigdy się nie dowiedzieliśmy. Dziękuję za to, że nadal jestem zaniepokojony innymi wartościami, byłoby miło, gdyby można było dodać do bloga histogram powrotu na jeden giełdowy towar , być może co najmniej na górze 30. Następnie będzie jasne, czy wydajność była spowodowana kilkoma przypadkowymi odstępami lub ze względu na metodę Apologies dla żądania, ale nie mam danych, aby to zrobić, w przeciwnym razie would. Hi Rick, I've dodał wykres pokazujący zwroty Większość transakcji jest w zakresie -25 do 70, z kilkoma 100 lub wyższym Mam nadzieję, że odpowiedzi na pytania. Pamiętaj, że badania nie są kompletnym systemem handlowym, jest to tylko punkt wyjścia Celem badania było określenie, czy strategia, którą Nick wspomina w podcastie ma potencjał na innych rynkach, wydaje się być może, ale dalsze badania oczywiście muszą zostać zakończone przed podjęciem dalszych działań. zalecam uzyskiwanie pewnych danych i uruchomienie niektórych z tych testów sam jestem pewien, że strategia może zostać poprawiona, więc będę zainteresowany usłyszeć swoje wyniki. Great pisać To niesamowite, co aa prosty system z zaledwie kilkoma poprawkami można zrobić I docenić kopię kodu AFL, więc mogę ją zobaczyć e jeśli mogę zrobić kilka innych poprawek, które mogłyby pomóc Thanks. Hey Gav, cieszę się, że to Ci się podobało. Jestem, znalazłem proste systemy są często najlepsze, mam nadzieję usłyszeć, co odkrywasz w swoich testach. AFL w drodze. Blast Buy Hold z tą prostą strategią Bollinger Band Better Trader System w odcinku 4 podcastu Better System Trader, Nick Radge omawia kilka pomysłów handlowych wykorzystywanych do tworzenia dochodowych systemów Wymienił pomysł Bollinger Band, który jest również opublikowany w jego książce Unholy Grails Nick mówi, że strategia, którą przeprowadziliśmy i wykazała bardzo obiecujące wyniki, była wpisem z wykorzystaniem pasma Bollingera i wyjścia z użyciem przeciwległego pasma Bollingera, ale używamy 3 standardów. Klla Blast Buy Hold z tą prostą strategią Bollinger Band. Lepszy System Trader. Zarzucanie zapasów, opcji, kontraktów terminowych i forex pociąga za sobą znaczne ryzyko strat i nie nadaje się dla wszystkich. Wydarzenia w przeszłości niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki.

No comments:

Post a Comment