Tuesday 26 December 2017

Ibd trading system


Wolne Szczyty Handlowe IBD. Zadzwoń do szczytu w Raleigh 3 18, aby dowiedzieć się więcej o obrotach handlowych i akcjach wzrostowych Zarejestruj się teraz, zanim wypełni się. Zdobądź lidera. Zdobądź zwycięskie akcje szybciej dzięki Liderowi Zdobądź nasz panel dyskusyjny z danymi dotyczącymi czasów indeksu akcji, rozpoczynając 2-tygodniowe bezpłatne trial. IBD s Getting Started. Get zaczęło zarabiać na IBD i podejmować mądrze decyzje inwestycyjne Take a tour, aby dowiedzieć się, jak. Nie dużych BIZNESOWYCH. Stocks Fall Szeroko można Fed Wake rynku z jego slumber. STOCK MARKET TODAY. Stock indeksów Lose Ground Największy wolumen wtorek w indeksie NYSE mógł być związany z zapasami ropy naftowej. Prezes Optimism wznosi się na trąbce, przyłącza się do małej firmy.3 14 2017 NFIB mały wskaźnik optymizmu biznesowego i CEO Roundtable firmy badania pokazują firmom. Sprawdź, co dodanie kontraktów terminowych może zrobić dla Twojej strategii handlowej. Ustalaj rynki Wypróbuj nasz symulator ćwiczeń Następnie rozpocznij handel Wszystko czego potrzebujesz, aby dodać futures i wykorzystać nowe możliwości jest Liderzy branżowi podkreślają najlepsze zapasy w sektorach IBD w 33 sektorach Wszyscy liderzy sektora wykazują wysokie przychody i wzrost sprzedaży w ostatnich kwartałach i są silne w wielu innych fundamentach i wskaźniki efektywności cenowej. Jedyne słowa, na które rynek papierów wartościowych nie spodziewał się, aby usłyszeć. Dwa trzy koncerty w Dow są 3 lub mniej niż wysokie. Dwa z trzech stad w Dowie są 3.Claiming Beautiful Niche In A Uregulowana Handel Detaliczny. Ulta Beauty nadal szczyci się oczekiwaniami, ponieważ zmierza do ambitnych planów ekspansji na rzecz budżetu finansowego w 2017 roku. Uroda Beauty nadal szczyci się oczekiwaniami. Będą Mobileye Inni kierowcy-techników wspierających. Delphi, Nvidia, Xilinx i Visteon to tylko niektóre z nazwisk, które można oglądać w szybko rozwijających się technologiach napędowych. Delfi, Nvidia, Xilinx i Visteon to tylko niektóre z nich. Cztery najwyższe zapasy na chipy są w fazie wzrostu. Obecnie zapasy półprzewodnikowe w górę kwartale Spotlight Spotlight po Marvell Technology Group dołączył do listy w piątek. Semiconductor zapasów teraz stanowią jedną czwartą Spotlight Spotlight. Każdy firmy są obecnie Outperforming 95 We wszystkich zapasach.3 201 201 Historia rynku pokazuje najlepsze zasoby często 95 lub wyższy Ocena złożona we wczesnych stadiach a.3 14 2017 Historia rynku pokazuje najlepsze zasoby często mają 95.Pandora łączy muzykę strumieniową na żądanie Fray.3 14 2017 Pandora w środę rozpocznie swoją subskrypcję na żądanie która będzie konkurowała z firmą Spotify i Apple.3 14 2017 Pandora we środę rozpocznie swoją subskrypcję na żądanie. Dlaczego Disney Merits A kupuje Mobileye, FedEx, Herbalife Examined.3 14 2017 Disney's zabawki i perspektywy filmów uzasadniały kupuj ocenę i wyższą cenę docelową, twierdzą Guggenheim analitycy3. 14 2017 Disney zabawki i perspektywy film uzasadniał ocenę zakupu i. Will Trump s America Pierwszy Plan Energii Pompuj To Lider IPO.3 14 2017 Z Donaldem Trump promem aby zmniejszyć uciążliwe przepisy i zwiększyć krajową produkcję energii, zasoby ropy naftowej i gazu ziemnego.33 2017 Z Donaldem Trumpem obiecująco obciążyć uciążliwe przepisy i. Valeant Dives na 8-letnie niskie, jak Ackman rzuca w ręcznik.34 2017 William Ackman, ostatni duży udział w akcjach Valeant, sprzedał całe ciało Pershinga w napiętnowanym narkomanii.314 2017 William Ackman, ostatni duży udział w akcjach Valeant, sprzedany. Astonię z Gileadem na zakup i może to zadziałało.3 10 2017 Gilead powinien prowadzić M VR At Home Depot, NASA.3 14 2017 Alissa Coram dostaje najnowsze informacje na temat innowacji firmy Lockheed Martin Ventures, NASA i Home Depot w firmie SXSW. Więcej 201 Lockheed Martin. Nap Hits Rekordowo niskie jako Alfabet, Facebook Flex Ad Muscles.3 14 2017 Snap spadł do rekordowego wtorek, czwartego prostego dnia handlowego spadków i zbliża się do jego ceny IPO.3 14 2017 Snap zapas spadł do rekordowego poziomu Wtorek, czwórka h. Direxion ETF Education. Directxion wykorzystuje centrum edukacji online ETF pomaga zrozumieć, czy leveraged ETFs są odpowiednie dla Ciebie. Promotowana treść według Direxion. ETFS Ale Outlook Short. Snap Hits rekordowo niskie jako alfabet, Facebook Flex Ad Muscles. Alphabet GOOGL Stock Quotes , Company News And Chart Analysis. Facebook FB Stock Quotes, informacje o firmie i analizie wykresów. SXSW News Interactive, Film, Music. Check out Investor s Business Daily s wyłączne pokrycie i filmy z SXSW 2017.Check Out Investor s Business Daily s wyłączne zasięgu i wideo z. SUBSCRIBE DO IBD DIGITAL EDITION. Get 4 wolne tygodnie w wydaniu Digital IBD plus dostęp do ekskluzywnej analizy rynku IBD, oceny akcji i interaktywnych narzędzi. rynek z ekskluzywnymi filmami IBD Znajdziesz najnowsze wiadomości, analizy rynkowe i edukację, które pomogą Ci stać się bardziej udanym inwestorem. PRZYGOTOWANIE Z IBD. Get z produktów IBD i funkcje dzięki nauce systemu CAN SLIM Investing System i pozostaniu w synchronizacji ze trendem rynkowym. O Investor s Business Daily - dziennik Inwestor Business Business udostępnia osobne spisy czasowe, dane inwestycyjne, badania rynku akcji, edukację oraz najnowsze informacje finansowe i biznesowe, które pomagają inwestorom zarabiać więcej na rynku akcji Wszystkie produkty i cechy IBD są oparte na systemie inwestycyjnym CAN SLIM opracowanym przez założyciela firmy William W. JOIL, który zidentyfikował siedem wspólnych cech, które wygrały zapasy przed dokonaniem ogromnych wzrostów cen Każda litera CAN SLIM reprezentuje jedną z tych cech. Niektóre informacje zawarte w niniejszym dokumencie nie są i nie powinny być interpretowane jako oferty, zachęty lub zalecenia dotyczące kupna lub sprzedaży papierów wartościowych. Informacje uzyskano ze źródeł uważanych za wiarygodne, jednakże żadna gwarancja nie została złożona ani dorozumiana w odniesieniu do jego dokładności, terminowości lub kompletności Autorzy mogą posiadać zapasy omawiane przez siebie informacje i informacje może ulec zmianie bez powiadomienia. Ceny w czasie rzeczywistym przez Bats Volume opóźnione Cytat w czasie rzeczywistym i lub ceny handlowe nie pochodzą ze wszystkich rynków. 2000-2017 Inwestor s Business Daily, Inc Wszystkie prawa zastrzeżone. Zaskoczyłem metodę CAN SLIM od kilku lat, ale zrobiłem głupie rzeczy, szukałem i sprawdzałem każdą inną metodę krótko - i średnioterminowego handlu, aby zbudować mój rachunek TradeKing. Korzystałem z usługi bezskutecznie Usługa, po prostu wysyła za dużo informacji W danym dniu, gdy rynek jest otwarty, będzie wysyłał pocztą elektroniczną, 20 lub 30 alarmów o awariach i 10 lub tak pęknie alerty Droga za dużo info. I próbowałem metody Larry'ego Connorsa Pullback Trading z 2 okresem RSI miałem jakiś sukces, ale kiedy wszystko jest powiedziane i zrobione Czuje się jak crap shoot. I zawsze lubiłem pomysł krótkoterminowych zyski z działalności handlowej Jednak metoda CAN SLIM zaleca dłuższy okres posiadania. Zrezygnowałem z subskrypcji, a LeaderBoard kilka dni temu kupiłem 50 akcji GMCR w 58 00 i sprzedałem go 2 dni później w 74 nie spodziewałem się rodzaj zysku za każdym razem, ale zapas posiadam teraz jest powyżej mojej ceny zakupu przez 9.Am I go do piekła do tego lub mogę utrzymać budowę mojego konta wartości z krótkoterminowych zysków za pomocą picków czasowych znaleźć w witrynie, dopóki nie można w pełni inwestować z O Neals strategii. Any pomysły byłyby mile widziane. Zbudowany w magazynie, CAN SLIM, krótkoterminowy handel, Swing Trading. To jest na linii CANSLIM, ale zamiast tego zaczynasz od 50 pozycji 5 zapasów, które miałyby wynosić 10 na koncie Twojego konta będzie różnić się od PCLN, nie otrzymasz 100 udziałów Mam większy sukces kupując mniej akcji kosztownych akcji, niż więcej akcji tanich akcji. Zarządzanie ryzykiem i pozycjonowanie pozycji jest bardzo ważne Zatrzymuje Cię przed wydmuchaniem konta. Nazwa gry to pozostać w grze. a metoda CAN SLIM jest jedynym realnym sposobem na osiągnięcie mojego celu. Jednak moje liczby są prawidłowe. Jakie są ramki czasów trzymających okresy itd.? To wszystko jest względne i może się różnić Jaki jest Twój cel Może nie być tak trudno dostać 3-5 wzrasta z zapasów w ruchu w mniej niż tydzień. hi Greg, witamy na forum. I myślę, że musisz zrobić to, co kiedykolwiek chcesz zrobić, ale to, co indywidualni inwestorzy chcą robić isn t zawsze Najlepsza rzecz robić Myślę też, że musisz iść z jelita w najbliższym term. I zawsze myślę, że trochę perspektywy pomaga w dłuższej perspektywie, więc o to niektóre pomysły może to być przegląd dla Ciebie, więc korzystać z własnych osąd. Co w środę Bill ma kolumnę w gazecie, w której podświetla rodzaje zapasów, które szuka i gdzie należy je kupić. Było kilka bezpłatnych seminariów internetowych z IBD, gdzie pokazują jak patrzy na rynek i jak duże pieniądze są dokonywane, gdy rynek przechodzi z niedźwiedzia na bull. The Stock Market Next Move tam kilka seminariów internetowych w tym folderze. Nie było dobre darmowe seminarium na temat mówienia o korekty. Są kilka dobrych seminariów za darmo don t daje całości obrazu, a niektóre z nich pokazują cechy Marketsmith, ale nawet jeśli nie używasz ich, pomysł jest to samo. W książce Billa, jak zarabiać w akcjach, wiele osób skupia się na listach przebojów i wszystkich podstawach, ale część druga zatytułowana "Be Smart" z trzeciej części startowej zatytułowana "Inwestowanie jak profesjonalista" - może muszę powtórzyć to, czego nie dostałem jak wiele z tej części. Od kilku lat fascynuje mnie metoda CAN SLIM Jednak zrobiłem głupie rzeczy, szukałem i sprawdzałem każdą inną metodę krótko - i średnioterminowego handlu, aby zbudować mój rachunek TradeKing. skorzystał z usługi bezskutecznie Usługa, po prostu wysyła Ci zbyt dużo informacji W dowolnym dniu, gdy rynek jest otwarty, będzie on wysyłał pocztą elektroniczną, 20 lub 30 alerty o awariach i 10 lub tak ostrzeżeń o wyzwoleniach Droga za dużo info. I próbowałem metody Larry'ego Connors'a z Pullback Trading z 2 okresem RSI miałem jakiś sukces, ale kiedy wszystko jest powiedziane i zrobione Czuję się jak crap shoot. I zawsze lubiłem pomysł krótkoterminowych zysków handlowych Jednak CAN SLIM metoda rekomenduje dłuższy okres przechowywania moja subskrypcja i LeaderBoard kilka dni temu kupiłem 50 akcji GMCR na 58 00 i sprzedałem go 2 dni później w 74 nie spodziewam się tego rodzaju zysku za każdym razem, ale akcja, którą posiadam, jest powyżej mojego zakupu cena do 9.Am Pójdę do piekła za to lub będę mógł dalej budować wartość mojego konta z krótkoterminowymi zyskami z wykorzystaniem dostępnych zasobów na stronie, dopóki nie będę w stanie w pełni inwestować w strategię O Nealsa. Wszelkie myśli byłyby mile widziane Od października 2017 r. Aktywne tematy zostały wykonane w funkcji wyszukiwania. ps najwyraźniej jest filtr zastosowany do wpisów, zanim zostaną one zapisane, co wydaje się tobą pasować do problemów z pisownią. nie jestem pewny, jakie są moje cele teraz nie martwiłem się o zarządzanie ryzykiem, dopóki moje konto nie jest większe, jestem tylko na początku etapów poznania i zrozumienia, jakie jest pozycjonowanie pozycji i jak wykorzystać ją do mojej zalety. Mówię, że mam dużo do nauki jak czytać Jak zarabiać w akcjach dziesięć lat temu Jestem wielkim zwolennikiem zbierania zapasów z unikatowym konkurencją Moats słowa dowiedziałem się od mojego przyjaciela Warren LOL Uważam również, że ważne jest pozostanie w ramach CAN SLIM wytycznych EPS, względnej wytrzymałości itd. Dzięki wszystkim dostępnym dziś informacjom i dobremu zbieraniu zapasów, 20 nie odchodzi od pytania o krótkoterminowe transakcje wahadłowe. Transakcje trwają od 3 do 5 dni, a może od 1 do 2 tygodni. Rozpocznij pracę nad celami obrotu. Jak mówi Ed Sykota, dostajesz co naprawdę chcesz poza rynkiem 20 w ciągu 3-5 dni z zapasów IBD może być odcinkiem, chyba że masz szczęście z luką zarobków 3-5 tygodni może być bardziej rozsądne na dobrym rynku z dużą ilością wstrząsów i fałszywych strzelać za 15 za handel w ciągu 3 miesięcy z 5 stratami, wygrać stawkę 40. Dodać do moich znajomych list. I chcesz więcej, niż to, że zawsze byłem bardzo agresywny w handlu, i to wyszło dobrze Ale chcę zrobić nieuchwytne Big Money na rynku. Jak już powiedziałem wcześniej, nie spodziewałem się te typy wyników za każdym razem, gdy kupiłem 50 udziałów GMCR w 58 i 3 dni później sprzedałem go za 74 ja obecnie posiadam 50 akcji ALK i jest powyżej mojego punktu kupna po 2 dniach będę trzymał ten czas, dopóki nie zrobię co najmniej 20 nie niekorzystne dla mniejszych zysków, jednakże spędziłam mnóstwo czasu na kilku innych witrynach, upewniając się, że umieściłem się we właściwym miejscu na dobry interes. Pytanie, które mam, to punkty zakupów podane w dokumencie LeaderBoard ważne w handlu krótkoterminowym. Dodaj do mojej listy przyjaciół. Cytat użytkownika Greg93 Jedno pytanie, które mam Czy punkty zakupu podane w LeaderBoard są ważne dla krótkoterminowych ofert handlowych. Czważ, może ci pomóc naprawdę nie zapłacić dużo uwagi do punktów kupna, dopóki nie zobaczę ile wydłużony czas jest z tego. Podczas tego weekendu uczestniczyłem w bezpłatnej całodziennej klasie zorganizowanej przez OptionsANIMAL, IBD i Monster Trade. Prezentacje zostały wykonane przez Jon i Emilu z OptionsANIMAL i Tim z IBD. Było to doskonałe odświeżenie dla mnie i przypomnienie, co powinienem robić, aby poprawić moich zwrotów, przy zachowaniu ryzyka pod kontrolą. Od momentu rozpoczęcia pracy, dając nam przegląd i sposoby, w jaki instytucje wprowadziły rynki i jak możemy śledzić to, co robią z niektórymi narzędziami, które są w OptionsANIMAL. Obejrzyj recenzję YouTube Emilu na temat łączenia opcji z IBD She ukończyła naukę poprzez szereg zajęć z OptionsANIMAL i nauczył się nowych strategii, których niekoniecznie używała w przeszłości. Koszt zapisu się na kurs OptionsANIMAL Foundation to 300 Tha t dał ci również subskrypcję roku na IBD, a jeśli otworzyłeś konto w Trade Monster, to 300 zostało zwrócone zasadniczo to było bezpłatne porozumiewanie się i dostanie się na pokładzie handlu Dobra sprawa Chciałbym powiedzieć tak, ale nie podpisałem Don t oznaczałoby negatywne, ponieważ myślę, że było wiele oferowanych i byłoby dobrze dla wielu osób, po prostu miałem o wiele ostrożniejszą pisanie czeku każdemu, kto chce moje pieniądze, a przeważnie nie chciałem się zarejestrować dla innego konta maklerskiego mam zbyt wiele, jak to jest i nie słyszałem o Monster Trade Przed zobacz recenzję Trade Monster pod linkiem poniżej Spojrzałem na OptionsANIMAL i stwierdzono, że ich zajęcia są oferowane w różnych pakietach od 1500 do 10000 Dość drogie To nie pomógł, że otrzymałem również telefon od osoby handlowej z serwisu OptionsANIMAL, który był bardzo podekscytowany i jak najlepiej opisał jego tonację - uparcie pochwały niegrzeczny Musiałem odłożyć się na niego, że nie chciałem stracić mojego wieczoru Mimo to, myślę Emilu reprezentuje goo d strony firmy, sprzedawca reprezentował ciemne strony. Robienie przeglądu, nie byłem pod wrażeniem 300 z przodu jest mało dobry powód, aby zarejestrować się na konto maklerskie i ich opcje handlu ceny były zbyt wysokie TOS Thinkorswim byłoby dużo lepsze dla opcji opartych na rachunku brokerów strategicznych byłoby o wiele tańsze, a także bardziej wiarygodne, ponieważ jest teraz własnością TD Ameritrade. What czego się nauczyłam od pierwszego dnia. Myślę, że to, co Jon i Emilu przedstawili, były bardzo dobre. handel dobrze musisz spędzić czas nauki I będzie to kosztować, w ten czy inny sposób OptionsAZYNNY najlepszy sposób, aby przejść I don t naprawdę wiem, ale z pewnością warte wyszukania dla osób zainteresowanych Korzystanie z połączeń objętych w górę nachylony rynku jest z pewnością dobrą strategię, a Jon również przedstawił niedociągnięcia w strategii, coś, co wielu prezenterów nie zrobiłam, a za każdym razem, gdy znalazłem, przyniosłem trochę pieniędzy bez ogromnego hitu na moim koncie, ponieważ zawsze było w górę ping rynki W niektórych przypadkach zostałem wezwany, co daje Ci najwięcej zwrotów W innych stany pozostały na bok i trzymałem prowizję. Pierwszy punkt odświeżania dla mnie kontynuuje wykonywanie połączeń objętych. Jak wiele zwrotów można oczekiwać Moje konserwatywne przeczytanie byłoby 15-25 rocznie. Następna strategia przedstawiona była sprzedażą i kupowaniem pionowych spreadów z opcjami, które mi się podobają, z wyjątkiem tego, że nie wystarczy im wystrzelić potrzebę rozszerzenia, używając tego jako narzędzia Była książka polecana na Spread, Spread Trading Grega Jensena dostanę tę książkę, by sprawdzić, czy jest ona dostępna na moim Nooku, którą mój syn kupił mi na Boże Narodzenie w zeszłym roku. Następny punkt odświeżania dla mnie robi więcej sprzedaży pionowych spreadów i czytać książkę Grega Jensen'a. Emilu i Jon również przedstawił dostosowania handlowe, aby utraty transakcji zamienić się w zwycięzców Były one głównie wyniki, a nie jak i jak przypuszczam, musisz wziąć kurs przez OptionsANIMAL, aby dowiedzieć się, że czułem się trochę to było sprzedaży i nie byłem taki wrażenie d Wciąż oni przykuwali mi wystarczająco dużo, żeby mi to sprawdzić w przyszłości Nigdy nie zakładaj, że wiesz zbyt wiele, mówię Zawsze istnieją narzędzia do nauki i włączania do jednej metodologii Emilu zaczął od handlu na pionowym rozproszeniu, które poszło źle Think ona miała byka rozłożone i czas poszedł na południe na jej od razu Kupiła dwa wysokie ceny stery, które ocalił jej pozycję Nie wiem, co stosunek długiego rozprzestrzeniania się na długie stawia, ale zostaw mnie zostawić to, być może muszę zobaczyć co uczą się w dostosowaniach handlowych przed wypowiedzeniem silnej opinii przeciwko strategii, pojęcie korekt handlowych jest dobre i zbadam to. Trzeba zbadać przeprowadzenie kursu dostosowań handlowych przez OptionsANIMAL. Tim przedstawił IBD i był namiętny i nieco długi, lecz bardzo dobre mimo to IBD s filozofia kupowania silnych zapasów, które osiągają wysokie i sprzedaży ich, jak idą w górę jest dobra strategia Również w połączeniu z kupić silne zapasy w silnym sektorze przemysłu s, kiedy rynek impuls do góry, jest dobra strategia Myślę, że moje własne systemy handlowe są wystarczające do powiedzenia mi kierunku na rynku Uważam, że system IBD s jest bardziej wrażliwy i odpowiednio dostaje bicza piłowane więcej niż moje Emilu używa IBD przez 20 lat i łącząc strategie opcji, o których wspomniałem powyżej, jest w stanie zmniejszyć jej ryzyko i nadal zdobywać przyzwoitą nagrodę To dobra kombinacja Mam zamiar spędzić czas 1 tydzień w bibliotece, patrząc na gazetę IBD Zgodziłem się, że ich dostęp do oprogramowania dla abonentów na tablicy ogłoszeń to najlepszy sposób, aby przejść, ale uważam 699 za stromą cenę, aby zapłacić za rok Mimo to, łatwo jest zgubić wiele razy, że przechodząc z słabymi stadami Tim zrobił świetną robotę odpowiadając na pytanie od kogoś na widowni, który zapytał, dlaczego Nokia to był słabo oceniony czas na Liderze tak szybko wspinał się Tim umieścił firmę Nokia w tej samej kategorii, co akcje takie jak RIMM i przeszedł przez trzy kryteria Leaderboard, które uznał za kluczowe 85% lub wyższe Stock Composite, Indust Ry Grupa 50 lub lepsza 50 najlepszych i ROE większa niż 17 Tak, Tim żąda, że ​​chce 17 lub więcej ROE Nokia rażąco nie spodobało mi się, co Tim powiedział, że ma rację w stosunku do pieniędzy. Fourth leaning point Odwiedź bibliotekę 1 tydzień i przeczytaj IBD Opracuj dobór silnych zasobów w silnych sektorach przemysłu Handel ich długo przy użyciu pionowych spreadów, jeśli są one opcjonalne i przyzwoitych wielkości, gdy ogólny rynek jest długi. Całkowicie, dobry dzień nauki, orzeźwiający i narażony na pewne solidne obroty tools. Very Ciekawostka Streszczenie Rahul Mam nadzieję, że kiedyś mogę włączyć moje rozmowy do mojego obrotu Myślę, że sprzedaż spreadów z ufnością w celu dostosowania w razie potrzeby to kolejna świetna dodatkowa informacja, czy będziesz dążyła do kredytu, myślę, że twoim czwartym punktem nauki będzie świetna strategia, aby dać siłę portfolio na dłuższą metę, chociaż myślę, że zbieranie tych zapasów we właściwym czasie może być trudniejsze niż brzmi to dla jakiegoś dziwnego powodu Może się mylę, jeśli w domu ork robi się wzrost powrotu do portfoilio tylko następujące mam nadzieję, że tak. Great komentarz I 'm dążenie do sprzedaży spreadów kredytowych na podstawie sygnałów z mojego eod systemu handlowego QQQ, że bloged o wcześniej QQQ buy-sell spread jest szczelny Wystarczy i pozostanie na bardzo niskim poziomie inwestycji, dopóki nie dostaniem mózgu do jednego z moimi zasadami handlu Chcę, żeby to była prosta strzałka w górę lub dn, ale zamiast tego jest to kombinacja warunków, więc spodziewam się, że to potrwa Czas sygnały wydają się pożar co 2-3 tygodnie Tak więc jeśli chodzi o dobór silnych zapasów - myślę, że IBD działa dobrze, ale znalezienie właściwego terminu wprowadzania jest trudne, ponieważ sugerujesz, że wolę kupić na spadkach, podczas gdy IBD sugeruje zakup, gdy poziom jest wysoki Przekroczony Również muszę przestrzegać dyscypliny IBD zatrzymania długich transakcji, gdy impuls na rynku zmienia się z boku lub do dołu.

No comments:

Post a Comment