Thursday 7 December 2017

Koniec seminarium


WSTECZ NASZE LIVE FOREX SEMINARIUM. GET WYKSZTAŻY PRZED PRZEDMIOTEM HANDLU Biznesmaker Akademii oferuje szereg kursów Forex Trading prowadzonych przez Mark So, głównego trenera Forex Trader, aby pomóc handlowcom i inwestorom w jak najlepiej wykorzystać rynek Forex. RASH COURSE FORTUNE FOREXPLETE FOREX TRADING COURSE Podręcznik praktyczny. Rozkurencja na temat handlu jak tylko 300 Trzech godzin sesji Demonstracja Wykładów, która daje Ci najczęściej używaną technikę handlową Mark's, która ma na celu osiągnięcie spójnych wyników przy zmniejszonym ryzyku. Kurs praktyczny, który pomoże Ci zainwestować w Online Trading Forex o zmniejszonym ryzyku 16-godzinny kurs rozprzestrzeniania się na 4 sesje, a także nieograniczoną, bezpłatną ponowną recenzję. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji. Orientacja na 2 godziny na czym polega Forex, jeśli jest dla Ciebie i jak poruszać się po platformach Forex naszych preferowanych brokerów światowej klasy. Kliknij tutaj, aby wiedzieć, jak uzyskać to na Free. Course Description Intensywna ręka s-on Tutorial Kurs prowadzony w warunkach rynkowych w czasie rzeczywistym, aby pomóc Ci stać się poinformowanym zaawansowanym inwestorem Kurs będzie się nauczył, jak używać i analizować wskaźniki techniczne, znaczące kanały informacyjne i skuteczne techniki czasowe Kurs obejmuje 4 sesje z 4 godzin za każdą sesję i nieograniczoną liczbę Refresher i ograniczoną członkostwo w Forex Club Asia za darmo. GET EDUCATED PRZED ZAKUPEM. Czas trwania 16 godzin 4 sesji. Najważniejsze punkty 1 Co to jest Forex i jak dostać się do niego bezboleśnie 2 Rozszerzenia Forex Demystified 3 Forex Freedom Strategy 4 Zarządzanie ryzykiem 5 Narzędzia Forex 6 Jak poruszać się po platformie Forex i jej funkcjach 7 Analiza fundamentalna 8 Analiza techniczna 9 Analiza rynku 10 Rutynowa transakcja handlu zagranicznego. Note Pls proszę zadzwonić pod numer 632 6874445, 6874645, 6873416, aby uzyskać bardziej szczegółowe kontury outline. Rates. , Napoje, Parking, Manual, Certificate of Completion Plus kilka sesji orzeźwiających ograniczony dostęp do Forex Club Asia.1 Wybierz swój kurs Możesz zadzwonić do nas pod numer 6874445, 6874645 lub 6873416, aby odwiedzić nasze biuro lub nasz egzekutor internetowy, aby zarezerwować gniazdo.2 Płatności rezygnacji Możesz odwiedzić płatność w naszym biurze lub możesz płacić za Rachunki oszczędnościowe w banku Nazwa konta Businessmaker Academy, Inc BPI SA Acct 4013-0306-64 BDO SA Acct 280-622-422 Plaksowy depozyt faksowy do 6874445 loc 814, zawiera kurs name.3 Uczestniczenie w klasie Proszę przynieść dowód wpłaty lub otrzymania Następnie ucz się. Ostrzeżenie o ryzyku Wymiana walut obcych na marginesie niesie wysoki poziom ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów Wysoki stopień dźwigni może działać zarówno przed Tobą, jak i dla Ciebie Przed podjęciem decyzji o inwestowaniu w walutę obcą należy dokładnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko Istnieje prawdopodobieństwo, że można podtrzymać stratę niektórych lub wszystkich swoich początkowych inwestycji. Dlatego też nie należy inwestować pieniędzy, których nie stać na utratę. W razie wątpliwości zasięgaj porady niezależnego doradcy finansowego. Copyright c 20 03-2018 Seminaria Premium na Filipinach przez Businessmaker Academy Wszystkie prawa zastrzeżone. Call 632 6873416, 6874645, 6874445 lub 0917 5699639, 0922 8874445.Najpierwsze sale sprzedaży. Wywiad z Markiem z Forex Club Asia. Aby parę miesięcy temu , Przechodziłem przez niektóre z moich starych rzeczy, kiedy zobaczyłem pamiątkę programu na Szczycie Pieniądza i Wealth Expo 2017 w jednym z moich pudeł. Przypomniałem sobie to wydarzenie i jak mogłem spotkać się z wieloma osobami w czasie tym razem. Jeden z mówców, których krótko spotkałem tego dnia był Mark So, który mówił o handlu forex podczas szczytu i zaprosił wszystkich do członkostwa w Forex Club Asia. Dwa lata minęło i było zaledwie kilka tygodni temu, kiedy to Znowu widziałem ten program z pamiątkami, postanowiłem wreszcie powiedzieć tak na jego zaproszenie i zainwestować swój czas w nauce na temat handlu forex. Zarejestrowałem się, aby być członkiem Forex Club Asia i zapisać się do klas Marka Ciekawe, że nie tylko odkrywać świat cur ale co ważniejsze, poznał Marka lepiej i dowiedział się o jego inspirującej historii życia. Dlatego dzieje się dzisiaj, dzielę się z tobą moim wywiadem z nim, co mam nadzieję, że dostaniesz wielką wartość w specjalności nauczyli się popełniać błędy i nie zrezygnować ze swoich marzeń. Zrób tak i mnie w biurze Akademii Biznesmena. Powiedz nam o swoim pochodzeniu Co robiłeś zanim zostałeś przedsiębiorcą? Przedtem stałam się pełnoetatowym przedsiębiorcą, pracowałem, wierzę to czy nie, jako technik telefoniczny instalujący anteny na dachu zrobiłem to, zanim zdałem egzamin na pokładzie, by zostać licencjonowanym inżynierem elektroniki i komunikacji, który nigdy się nie odnowiłam. Następnie stworzyłem własną pozycję w firmie Islacom jako ich pierwszy analityk marketingowy dla działów mobilnych Jest to długa historia, którą można przeczytać w całości. Następnie przeniósł się do Tech Pacific jako menedżer produktu, który zajmował się marketingiem, zarządzaniem i sprzedażą produktów Motorola, APC, Intel, 3-Com i innymi. T i tworzenia produktów sieciowych dla różnych dystrybutorów i dealerów na Filipinach. W końcu moja ostatnia praca korporacyjna znajdowała się w Lucent Technologies, gdzie zajmowałem się marketingiem technicznym w Azji Południowo-Wschodniej. Zaprojektowałem systemy komunikacji i sprzedał nasze rozwiązania dla firm telekomunikacyjnych, takich jak NTT Docomo Japan , PT Satelindo Indonezja, Reliance Telecom India, PLDT Smart Sun Digitel Globe Filipiny itp. Następnie, kiedy Lucent zaczął się wycofywać, skorzystałem z okazji, aby wreszcie zacząć i pełno czasu z moimi przedsięwzięciami biznesowymi robiącymi wiele i wiele błędów w procesie. Poznałem Cię przez Akademię Biznesu Czy możesz nam opowiedzieć historię tego, jak ta firma się rozpoczęła Dlaczego postanowiłaś założyć centrum edukacyjne zamiast prowadzić inne przedsięwzięcia biznesowe, które są bardziej związane z Twoją dziedziną nauki i doświadczeniem zawodowym. Akademia Biznesu jest właściwie moja druga sprawa, moja pierwsza była wspaniałą niepowodzeniem. Firma była koncernem Buona Vita Corporation i była w zarządzaniu wydarzeniami Buona Vita w jak rzeczywiście istniała już podczas mojej pracy w Lucentu, więc kiedy wziąłem wypłatę z pracy, poszedłem z nią na pełny czas. Nie trzeba mówić, że używałem kapitału, który dostałam od mojego Lucenta i wyrzuciłam to do tego przedsięwzięcia, że ​​straciłem blisko do miliona pesos przez osiem miesięcy. Zrobiłem wszystko źle w tym biznesie Mam złych ludzi, abdykowałem zamiast delegować, spędziłem pierwszy i po prostu miałem nadzieję, że moja inwestycja wróci do mnie, dostanie biuro w Makati, nawet jeśli nie klienci naszego kiedykolwiek musieliby postawić stopę w naszym biurze. Robiłam wszystko, co myślałem, że biznes powinien być, ale naprawdę nie miał pojęcia, co robiłem. Wtedy spotkałam moją żonę, naturalnego i ulicznego przedsiębiorcy z jej pomoc, zwróciłem Buonę Vitę dookoła, tracąc milion, aby odzyskać to wszystko przez 6 miesięcy po wprowadzeniu drastycznych zmian. Zdałem sobie wtedy sprawę, że niezależnie od doświadczenia, jakiego myślałem, jako biznesmena była absolutna fantazja, zdałem sobie sprawę, że rozpoczynanie działalności gospodarczej było i nie jest jokiem szczególnie jeśli pochodzisz ze świata korporacyjnego. I z powodu tych realizacji ja i moja żona zaczęliśmy misję uczyć ludzi takich jak ja, którzy chcieliby podjąć się działalności gospodarczej, jak to właściwie zrobić, i aby to zrobić, potrzebowaliśmy szkolenia centrum, stąd Businessmaker Academy urodził się 7 marca 2003 roku i dumnie mówi, że wciąż rośnie dziś. Mark i ludzie z Businessmaker Academy. You jest również założycielem i głównym trenerem Monsterpips Forex, LLC Czy dasz nam tło o tej firmie Co to jest Forex Club Asia. Monsterpips Forex LLC jest amerykańską firmą z mojej firmy Urodził się w 2007 roku, kiedy mój student zbliżył się do mnie z prośbą o moją radę dotyczącą systemu handlu forex, jaki natknął się na skały zwane wolnością. Ten system, który część obrotu forex, część MLM robił wiele hałasu na rynku, więc chciał mi sprawdzić go i powiedz mu, czy system był w porządku zainwestować w ja zobowiązany i studiował. Następnie zdałem sobie sprawę, że chociaż część handlowa system miał dużo o f potencjalny, w tym systemie wystąpiła śmiertelna luka, która jeśli nie zostanie skorygowana może doprowadzić do ogromnych strat Ta luka miała właściwy moment na wejście i wyjście z interesów. Stworzyłem film wideo, jak poprawić ten błąd i sprzedać go jak szalony pozwalając mi generować zakupy i studenci z USA i Kanady Więc po solidnej sprzedaży stworzyłem Monsterpips LLC z siedzibą w Delaware, aby legitymizować moją operację. Później, gdy zmieniły się warunki rynkowe, a system skał wolności upadł i spalony, ponieważ firma nie zaakceptuj moje rozwiązanie Zacząłem migrować i nauczać swoich klientów Monsterpips na tradycyjne lub co nazywamy kierunkowym handlem forex, które nazwałem jako Forex Club Manila. Istnie i dlatego, że moje członkostwo rosło szybciej niż się spodziewałem i aby człony nie-Manila czuli się bardziej komfortowo , Zmodernizowałam klub i zmienił go na markę Forex Club Asia, gdzie jesteśmy dziś. W tej chwili Forex Club Asia ma ponad 2.600 członków. Nowi członkowie Forex Club Asia, która obejmuje mnie. Co cię zainteresowało w handlu forex? Jakie są powody, aby wybrać go na inne okazje, na przykład na giełdzie lub w nieruchomości. Mimo że przede wszystkim koncentruję się na Forex jako inwestycję, również inwestuję w akcje i nieruchomości Moja żona i ja posiadamy fundusze inwestycyjne ze składnikami w ramach mieszanki Mamy też posiadanie nieruchomości, które nieustannie inwestujemy w każdą szansę. aktywnie uczestniczyć w handlu forex, ponieważ jest aktywnym pojazdem inwestycyjnym. Ale nie muszę być, ani nie mam czasu na aktywny udział w obrocie giełdowym, więc zdecydowałem się biernie inwestować w fundusze inwestycyjne, a przychody z czynszów ale skupiając się teraz na forexie i odpowiadając na pytanie, dlaczego priorytetowo traktowałem bardziej aktywny kurs walutowy, oto dlaczego. Od samego początku byłem bardzo zainteresowany walutami, które zaczęły kupować USD fizycznie w 1998 roku w hen to było handlu w P32 Kiedy doceniono do 36 i sprzedał go, to czułem się naprawdę dobrze, więc kiedy zacząłem kupować i sprzedawać za zysk, stało się bardziej obsesji. Ale z powrotem pod koniec lat dziewięćdziesiątych zajęło trochę czasu przed walutami by docenić lub nie mówić sam nad sobą przyzwoity zysk za pośrednictwem banków, który przede wszystkim był przedmiotem handlu. Nie angażowałem się w handel online, ponieważ wymóg kapitałowy, aby przystąpić do forex w tym czasie był ogromny od 100.000 do góry Plus internet był bardzo niewiarygodny nadal z tylko dial-up access. And to było również w tym czasie, gdy byłem zapasy z ustaleniem i co comeback dla Buona Vita Corporation z żoną, więc zajęło mi kilka lat, aby wrócić do handlu i naprawdę cieszyć się forex. In 2004 , kiedy Businessmaker był blisko roku, wróciłam do obsesji mojej waluty Tym razem DSL zapewniał bardziej stabilne połączenia z Internetem, a wymóg kapitałowy już spadł drastycznie do 300 zamiast setek tysięcy. neur i wychowawca, jak byś odpowiedział, jeśli ktoś do ciebie podejdzie i zapyta: "Jak stać się bogatym".Nigdy nie można pokonać prawdziwego doświadczenia życiowego. Aby zdobyć doświadczenie musisz starannie próbować nowych rzeczy, nie wiele i nigdy nie zrezygnować z wykonywania czegoś chcesz w życiu. W Twoim życiu będzie wielu nauczycieli i mentorów, niektóre z nich nauczą Cię nieprawidłowych rzeczy, ponieważ nigdy tego nie doświadczyli, a oni tylko opowiadają ci rzeczy, które przeczytały z książki. Dowiedz się, jak rozpoznać fałszywą radę od tych, które są wspierane przez doświadczenie. Wystarczy wziąć porady od ludzi, którzy tam byli i robili to, spróbuj w swoim życiu, upadku i zranienia, wstawaj i spróbuj ponownie, a zanim się zorientujesz, Twoje prawdziwe doświadczenia życiowe zgromadzili się, a zanim się zorientujesz, jesteś już bogaty, a przynajmniej mają już środki, aby być bogatymi. Z całego serca zgadzam się z tym wszystkim, co powiedział, zwłaszcza w ostatniej części, w jaki sposób powinniśmy uporczywie próbować nowych rzeczy i nigdy nie Bój się nie zdawać sprawy, jak powinniśmy zawsze chętnie wracamy i starajmy się powtarzać, aż osiągniemy nasze marzenia. Dziękuję za przeczytanie tego wpisu, ponieważ wiem, że to dość długo, ale mam nadzieję, że okazało się to warte przeczytania. wszyscy, że dla tych, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej na temat handlu forex, Mark uprzejmie zaoferował wszystkim subskrybentom Ready To Be Rich specjalne zniżki na jego Forex Orientation Seminar. Jeśli chcesz nauczyć się handlu forex i dołączyć do mnie jako członek Forex Club Asia, a następnie zapraszamy na tę LINK lub podaj poniższy banner. Share na Facebook. iam jednym z twoich zapalonych czytelników tutaj w gotowych do bogatych, a ja również uczestniczyłem w jednym ze znaków, więc seminarium czytałem zarówno swojego bloga iam alsoplanning zainwestować w forex thru mr więc po prostu trochę potrzebuję więcej czasu, aby myśleć o przeczytaniu artykułu o tym forex i zaangażowanie mr więc czyni mnie bliżej do inwestowania w to nadzieję, że nadal na księgowanie o mr więc iam szczęśliwy że mr tak jest prawdziwy to znaczy, że on nie jest za pieniądze przez ciebie iam con vince, że naprawdę pomaga Mam nadzieję, że oboje kontynuujemy pomoc w edukowaniu innych ludzi, jak ja mam nadzieję, że spotkamy się osobiście przez ciebie, więc planuję wziąć udział w seminarium i znaleźć finanse na fundusz dolara S300. link, który napisałeś i wygląda bardzo ciekawie Myślałem, że to coś, czego mogę się nauczyć w internecie, ale ponieważ odbędzie się w Manili, udało mi się to zrobić Jestem tutaj w Baguio i byłem jednym z twoich widzów w Pierwszym Baguio Blog Conference Mam nadzieję, że wkrótce wkrótce możesz zorganizować seminarium i inne prowincje Ale dowiem się, co mogę o FOREXu przez Twój blog Dzięki za szczegółowy post. z nich jest mój mentor forex, Mark So, który będzie mówił o Carry Trading w Forex Co to jest, że chcesz. kilka miesięcy temu nawiązałem współpracę z Businessmaker Academy przez Mark So, aby wziąć udział w seminarium Orientacji na rynku Forex, mówi moja. carol abella. Jestem teraz fanem znaku z tego powodu. Ten bootcamp będzie miał interaktywne sesje nauki i analizy handlowej, które będą prowadzone przez założyciela Forex Club Asia, Mark So, jeśli nie wiesz kim on jest, możesz przeczytać mój artykuł o nim tutaj. Dziękuję Fitz, znałem cię z TRC i ja pamiętałem w sieci społecznej powiedzieli, że powinienem sprawdzić tę witrynę I to było tak, naprawdę się tu uczym i uważam, że to bardzo pomocne ja przygotowuję się do inwestowania w forex tak, że teraz testuję wolne 30 w Xm i Otrzymuję niewiele dobrych wyników Ale chciałbym porozmawiać z kimś, kto wie dokładnie, co robić Więc przyszedłem z twoim postem i chcę się dołączyć. Kiedy następnym treningiem chcę się zarejestrować i spróbować z nim . Bardzo miły i inspirujący. Wreszcie postanowiłem wziąć udział w handlu walutowym w marcu 21 marca. Dziękuję Sir Fitz.

No comments:

Post a Comment